Friday 15 July 2016

Sado Luar dan Sado Dalam

Kesadoan lelaki sememangnya dikaitkan dengan tubuh badan yang tegap. Lelaki sado dibayangkan sebagai lelaki yang memiliki badan berotot. Namun, erti sado bagi lelaki adalah jauh dari itu. Lelaki sado juga dibayangkan sebagai lelaki yang hebat di ranjang. 

Untuk tujuan itu,  lelaki perlu sado luar dan dalam. Sado luaran sudah pastilah merujuk kepada badan yang tegap berotot. Apa yang dimaksudkan dengan sado dalam?



Sado dalam merujuk kepada lelaki yang memiliki zakar yang sado. Jika badan sado dibayangkan sebagai tubuh badan yang tegap dan berotot-otot, makanala zakar sado juga dibayangkan sebagai zakar yang tegap, berotot dan kuat.

Jika badan sado memerlukan latihan angkat berat yang intensif, maka zakar sado memerlukan seseorang lelaki menjalani latihan intensif juga. Akan tetapi, latihan intensif pada zakar adalah melalui cara mengurutnya. Dengan mengurut zakar, otot-0tot zakar akan mengembang dan lama kelamaan menjadi kuat dan tegap.

Kami di Uruterapi ada menawarkan pakej Urut Batin Zakar Sado untuk lelaki yang ingin mendapatkan zakar yang sado. Sekiranya anda ingin menjadi jantan sado yang sejati, dapatkan pakej urut batin ini hari ini.





No comments:

Post a Comment