Sunday 17 July 2016

Urutan Bugisia: Urutan Batin Sensual Erotik Untuk Lelaki


Urut Batin Bugis atau dipanggil Urutan Bugisia ini merupakan kaedah urutan batin yang lengkap yang menerapkan 3 elemen utama iaitu:
  1. mengurut kemaluan
  2. menghisap kemaluan
  3. merangsang kemaluan



Elemen pertama iaitu mengurut kemaluan merupakan objektif utama mana-mana urut batin. Mengurut kemaluan terbukti dapat memantapkan batin lelaki cuma yang unik Urutan Bugisia ini, elemen ini dilakukan menggunakan mulut. 

Elemen kedua pula adalah menghisap kemaluan. Tujuan menghisap kemaluan ini adalah untuk menguatkan batang zakar dan menyedut keluar biji-biji angin yang terperangkap dalam urat-urat zakar. Kaedah menghisap kemaluan juga merupakan satu kaedah urutan servis zakar bagi mengeluarkan kerak mani dan membersihkan saluran mani lelaki.

Elemen ketiga urutan Bugisia adalah merangsang kemaluan. Elemen inilah yang memberi keunikan dan tarikan utama urutan ini. Malah, ada yang menjadikan elemen ini sebagai tujuan utama mereka melanggan urutan Batin Bugis. 



Oleh sebab yang demikian, Urutan Bugis dikategori sebagai urutan batin tradisional yang bersifat sensual. Boleh dikatakan keseluruhan sesi urutan batin Bugis dipenuhi dengan urutan secara erotik.


Urutan secara erotik ini memberi keghairahan bukan sahaja kepada pelanggan, malah juga kepada tukang urut.



No comments:

Post a Comment